شمس المغيب

Friday, January 27, 2006

ذكريات فى قلبى
كنت جالسة وحدى على الاريكة وانظر من نافذة غرفتى على منظر المطر و هو يهطل من السماء بغزارة وكانت السماء تغيم بالسحب السوداء فى الافاق البعيدة الرمادية المضببة وكان قلبى يرتجف ولكن ليس من الصقيع الذى كنت اشعر بة ولكن من الذكريات التى قفزت الى اذهانى فى تلك اللحظة فانا فى نظرى ان هذا المشهد غاية فى الرومانسية او كانى داخل لوحة جميلة فجعلنى ذلك ارجع الى الوراء واتذكر ذكرياتى الجميلة اوى مع حبيب العمر ولم اعرف لماذا قفزت هذة الكلمات الى فدعنى اكتب لك بعضا منها
سلقول لك احبك
فانا لا اكتمل الا بك
ساقول لك احبك
وانا لن ارسو على شاطى غير شاطئك
ساقول لك احبك
حين تنتهى كل لغات العشق القديمة
ساقول لك احبك عندما استعيد زكريات الزمن الجميلعلى شواطى البحر
ساقول لك احبك
عندما اشعر انى احتاج اليك
ساقول لك احبك دائما
وعندما اتوقف عن قولها
فاكون حينئذ قد مت
واخيرا اقول لك
احبك يا حبيب العمر
حتى ينتهى العمر

adopt your own virtual pet!

15 Comments:

At 1/27/2006 2:51 PM, Blogger shortcut said...

مقدرش اقول اكتر من هائل و رومانسي جدا
بس لو الحبيب ده محسش بكل الكلام و الحب ده (مش قادرة اقولها)خسارة فيه حبك

القطعة بقراها لما يكون حد من صحابي مسافر او لحبيبي زمان

احبك و اعلم ان سعادتي لا تعتمد عليك
انني سعيدة و حرة لذلك يمكنني ان احبك بلا شروط
احب الموسيقي التي تعزفها الحياة بيننا
و هي لن و لم تتوقف حين تفارقني
احبك و لا اخاف ان اغفد اي شئ او افقدك
فانا لم و لن امتلك بل اريدك حرا و سعيدا مثلي
انا لست وحيدا و لهذا احب ان استضيفك في بيتي
انا لست حزينا فتعال لتشرب من كاس سعادتي
انا بدونك لست ضائعا و لكن فيك و معك احب وجودي

 
At 1/28/2006 2:30 AM, Blogger Ahmed Shokeir said...

romantic .. but love sometimes need some wildness !!

 
At 1/28/2006 4:08 AM, Blogger عشقك ندي said...

مش حقدر أقول غير الله الله الله ويا بخته بجد أمه داعية له بس بلاش الكلام ده علشان فيه ناس عينيها مدورة

 
At 1/28/2006 6:15 PM, Blogger littilemo said...

perfect

 
At 1/29/2006 7:32 AM, Blogger ruby said...

الدكتور
اشكرك على كلماتك الرقيقة اوى ومستنية موضوعاتك
دوللى
داة انا اللى بموت فيكى وميرسى يا حبيبتى على كلامك اللى ادمنتة
shortcut
انا اتبسط اوى لما لقيت تعليقك الرقيق اوى والشعر اكتر من رائع
احمد
ميرسى اوى على تعليقك الجميل
littilemo
ميرسى اوىىىىىىىىى
عشقك ندى
انت تفتكر ان امة دعيالة ولا داعية علية انت اللى تحدد وعلى العموم متخفش من العين

 
At 1/29/2006 9:11 AM, Blogger HERA said...

كل ده حب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما شاء الله ماشاء الله
:))
يا رب دايما ومايحرمكوش من بعض

 
At 1/29/2006 1:28 PM, Blogger ruby said...

ميرسى يا هيرا وعقبالك كدة لما تخدى نكسة تانية بس المرة دى حتبقى نكسة فى الحب زى نكستى كدة

 
At 1/30/2006 12:29 AM, Blogger Tamer Nabil Moussa said...

كلام جميل واكثر من رائع لانة مكتوب بصدق وخارج من القلب فمكان استقبالة الطبيعى القلب


عزيزتى روبى

تسلمى واشكرك على البوست الاكثر من رائع

الى الامام

 
At 1/30/2006 12:41 AM, Blogger الست نعامة said...

الحالة الموصوفة ديه هايلة جدًا ولكن زي ما أحمد شوكير ذكر في تعليقه لازم يكون فيه شوية مناغشات كده مش لازم سهتنة على طول :-)

 
At 1/30/2006 5:49 AM, Blogger ruby said...

الست نعامة
هو اكيد فية مناغشات اضحك عليك يعنى بس لية منكتبش عن الحاجات الحلوة والمناغشات دى تكون بينا وبين بعضينا
هى لازم الفضايح وبعدين ولا تزعلى عاوزانى اشتمة البوست الجاى
حاضر
تامر
ميرسى على كلامك الرقيق وتعليقاتك حلوة اوى

 
At 1/31/2006 7:25 AM, Blogger Tony Habib said...

روبي
لما المارد يفجر من حمرة القلب زقزقة كناري .. والذكري نشوفها في الكون مهما نحاول نداري .. والأحلام اللي ضاعت منا زمان مابقتش توجع .. يبقى الانسان لساه أخضر وجماله لا بد يسطع

يتهيألي إن كلماتك بيقولها قلبك مش للحبيب وبس لكن للجمال اللي جواكِ كمان .. ساعات نطمن روحنا اننا لسه كويسين بإننا قادرين نعيش الأجمل من المشاعر

انا طولت
سوري
!

 
At 1/31/2006 1:26 PM, Blogger adhm said...

Loving would be easy if your colors were like my dream
دى جملةمن اغنية كنت اسمعها بالصدفة وانا عايش شوية مع الكلام الجميل دة
دة نوع من الكلام الواحد لما يقراة يحس انة مش عايز يسمع او يشوف اى حاجة تانية لفترة طويلة
بنج سعادتك!

 
At 1/31/2006 2:21 PM, Blogger admelmasry said...

طول عمري احلم اسمع الكامت دي من الانسانه اللي حبتها

 
At 1/31/2006 5:02 PM, Blogger ابن مصر said...

رائع
:)

 
At 2/02/2006 7:50 AM, Blogger ruby said...

بنوتة
ميرسى يا جميل على الكلام الحلو داة
تونى
ميرسى اوى على كلامك الرقيق بس انا فعلا كنت بقولها للحبيب
ادهم
كلامك بيعجبنى جدا وميرسى ليك اوى
ادم المصرى
ميرسى يا ادم اوى انا بحب اسم ادم جدا وانا ان شاء اللة لو جبت ولد حسمية ادم ادعى لى بقى ويا رب يا سيدى تحب

واحدة تسمعك احلى من الكلام داة
ابن مصر
ميرسى ليك اوى ومستنية الجديد بتاعك
الدكتور
انا بجد مبعرفش ارد عليك من خجاى من كلامك ولا يسعنى الا ان اشكرك شكرا جزيلا
د مجدى
الاحساس داة الحمد للة انا حاسة بية اوى والا مكنتش كتبت عنة
وصدقنى انا عملية جدا والاحاسيس دى انا معاك انها نادرة بس الحمد للة ربنا انعم على بيها عقبالك يمكن لما تحب تعزرنى
وشكرا لك على تعليقك الجميل اوى

 

Post a Comment

<< Home